Saturday, June 30, 2012

Üheksas päev 29.juuni


Kuna mina hommikusöögile põhimõtteliselt ei jõudnud, siis minu jaoks päev algas muusika töötoaga. Töötoas olid lapsed vanuses 9-12. Ma pean ütlema, et hispaania lapsed on kohutavalt sõnakuulelikud, rahulikud ja kuidagi täiskasvanulikumad. Superlapsed lihtsalt! Võtsid aktiivselt osa, keegi ei vingunud ega virisenud. Osad rääkisid isegi kaasa. Ning veel positiivselt imestama-panevam asi minu jaoks oli see, kuidas üks poiss(umbes 9-aastane) teadis Eesti lipu värve, peast. WOW! :)

Igatahes, kui see põnev töötuba nende toredate ja nunnude lastega läbi sai, kutsus Victor mind ja Kaiet lastele patse punuma. Vot see oli alles põnev. Kui Kaie, pro nagu ta on, oma esimese patsiga valmis sai, tormas terve kari väikseid pruunisilmseid ja paksujuukselisi Hispaania tüdrukuid meie juurde, et me nende juustega tegeleksime. Kahjuks ei jõudnud me(pigem siiski Kaie) just väga paljude juustega imet teha, sest aega oli väga vähe ja soovijaid ja soove liiga palju.

Lõunapaiku läksime mina ja Kaie linnapeale shoppama. Nägime niiiiii palju trina-träna poode, mis mulle hullult meeldisid, aga Kaie oli neist üsna tüdinenud. Kuid Kaie oli see-eest hullult puuviljapoodidest huvitatud, mis jällegi mind sel hetkel väha ei ahvatlenud. Lõpuks pidin ikka mina tema puuvilja ja tema minu trina-träna poega leppima.

Õhtusöök oli super, nagu alati.
Pärast õhtusööki läksime Kaiega kohalikku bändi kuulama, mis minu arust oli SUPER, aga Kaie ütles, et tal polnud lärmi isu ning me läksime pärast paariminutist kontserdi nautimist linnapeale jalutama ja kui vihma ladistama hakkas, siis tulime koju ära, tuttu!




Kaidi

No comments:

Post a Comment